M. OKUR And B. KOCA AKKUŞ, "Fen Eğitiminde Oyun Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fen Dersine Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," Journal of Computer and Education Research , vol.9, no.17, pp.327-352, 2021
OKUR, M. And KOCA AKKUŞ, B. 2021. Fen Eğitiminde Oyun Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fen Dersine Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. Journal of Computer and Education Research , vol.9, no.17 , 327-352.
OKUR, M., & KOCA AKKUŞ, B., (2021). Fen Eğitiminde Oyun Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fen Dersine Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. Journal of Computer and Education Research , vol.9, no.17, 327-352.
OKUR, MURAT, And BİLGE KOCA AKKUŞ. "Fen Eğitiminde Oyun Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fen Dersine Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," Journal of Computer and Education Research , vol.9, no.17, 327-352, 2021
OKUR, MURAT And KOCA AKKUŞ, BİLGE K. . "Fen Eğitiminde Oyun Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fen Dersine Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." Journal of Computer and Education Research , vol.9, no.17, pp.327-352, 2021
OKUR, M. And KOCA AKKUŞ, B. (2021) . "Fen Eğitiminde Oyun Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fen Dersine Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." Journal of Computer and Education Research , vol.9, no.17, pp.327-352.
@article{article, author={MURAT OKUR And author={BİLGE KOCA AKKUŞ}, title={Fen Eğitiminde Oyun Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fen Dersine Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması}, journal={Journal of Computer and Education Research}, year=2021, pages={327-352} }