Ş. ABBASOĞLU, "Pazarlamada Sosyal Medya Platformları Ve Metriklerin Rolü," Uluslararası Akademik Birikim Dergisi , vol.6, no.5, pp.1053-1062, 2023
ABBASOĞLU, Ş. 2023. Pazarlamada Sosyal Medya Platformları Ve Metriklerin Rolü. Uluslararası Akademik Birikim Dergisi , vol.6, no.5 , 1053-1062.
ABBASOĞLU, Ş., (2023). Pazarlamada Sosyal Medya Platformları Ve Metriklerin Rolü. Uluslararası Akademik Birikim Dergisi , vol.6, no.5, 1053-1062.
ABBASOĞLU, ŞEVİN. "Pazarlamada Sosyal Medya Platformları Ve Metriklerin Rolü," Uluslararası Akademik Birikim Dergisi , vol.6, no.5, 1053-1062, 2023
ABBASOĞLU, ŞEVİN A. . "Pazarlamada Sosyal Medya Platformları Ve Metriklerin Rolü." Uluslararası Akademik Birikim Dergisi , vol.6, no.5, pp.1053-1062, 2023
ABBASOĞLU, Ş. (2023) . "Pazarlamada Sosyal Medya Platformları Ve Metriklerin Rolü." Uluslararası Akademik Birikim Dergisi , vol.6, no.5, pp.1053-1062.
@article{article, author={ŞEVİN ABBASOĞLU BOSTANCI}, title={Pazarlamada Sosyal Medya Platformları Ve Metriklerin Rolü}, journal={Uluslararası Akademik Birikim Dergisi}, year=2023, pages={1053-1062} }