İ. ÖZTÜRK And İ. YILMAZ, "Hizmet Hatası Durumunda Müşteri Davranışları," In Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri , Ankara: Detay Yayıncılık, 2022, pp.117-132.
ÖZTÜRK, İ. And YILMAZ, İ. Hizmet Hatası Durumunda Müşteri Davranışları. 2022. In Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri , Detay Yayıncılık, Ankara, 117-132.
ÖZTÜRK, İ., & YILMAZ, İ., (2022). Hizmet Hatası Durumunda Müşteri Davranışları. Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri (pp.117-132), Ankara: Detay Yayıncılık.
ÖZTÜRK, İLKER, And İBRAHİM YILMAZ. "Hizmet Hatası Durumunda Müşteri Davranışları." In Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri , 117-132. Ankara: Detay Yayıncılık, 2022
ÖZTÜRK, İLKER And YILMAZ, İBRAHİM. "Hizmet Hatası Durumunda Müşteri Davranışları." Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri , Detay Yayıncılık, 2022, pp.117-132.
ÖZTÜRK, İ. And YILMAZ, İ. (2022) "Hizmet Hatası Durumunda Müşteri Davranışları", Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={İLKER ÖZTÜRK And author ={İBRAHİM YILMAZ}, chaptertitle={Hizmet Hatası Durumunda Müşteri Davranışları}, booktitle={ Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2022} }