İ. DEMİRBAĞ, "Türk Ve Alman Reklam Metinlerinde Kadınların Ele Alınış Biçimlerine Eleştirel Bir Bakış," Studies on Social Science Insights , vol.2, no.1, pp.83-109, 2022
DEMİRBAĞ, İ. 2022. Türk Ve Alman Reklam Metinlerinde Kadınların Ele Alınış Biçimlerine Eleştirel Bir Bakış. Studies on Social Science Insights , vol.2, no.1 , 83-109.
DEMİRBAĞ, İ., (2022). Türk Ve Alman Reklam Metinlerinde Kadınların Ele Alınış Biçimlerine Eleştirel Bir Bakış. Studies on Social Science Insights , vol.2, no.1, 83-109.
DEMİRBAĞ, İSMAİL. "Türk Ve Alman Reklam Metinlerinde Kadınların Ele Alınış Biçimlerine Eleştirel Bir Bakış," Studies on Social Science Insights , vol.2, no.1, 83-109, 2022
DEMİRBAĞ, İSMAİL. "Türk Ve Alman Reklam Metinlerinde Kadınların Ele Alınış Biçimlerine Eleştirel Bir Bakış." Studies on Social Science Insights , vol.2, no.1, pp.83-109, 2022
DEMİRBAĞ, İ. (2022) . "Türk Ve Alman Reklam Metinlerinde Kadınların Ele Alınış Biçimlerine Eleştirel Bir Bakış." Studies on Social Science Insights , vol.2, no.1, pp.83-109.
@article{article, author={İSMAİL DEMİRBAĞ}, title={Türk Ve Alman Reklam Metinlerinde Kadınların Ele Alınış Biçimlerine Eleştirel Bir Bakış}, journal={Studies on Social Science Insights}, year=2022, pages={83-109} }