E. BAHÇECİ And A. T. ORHAN, "Bilimsel Tartışma Odaklı Etkinliklerin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Fen Tutumlarına ve Bilimin Doğasını Anlama Düzeylerine Etkisi," Cumhuriyet International Journal of Education – Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, pp.692-711, 2019
BAHÇECİ, E. And ORHAN, A. T. 2019. Bilimsel Tartışma Odaklı Etkinliklerin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Fen Tutumlarına ve Bilimin Doğasını Anlama Düzeylerine Etkisi. Cumhuriyet International Journal of Education – Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.8, no.3 , 692-711.
BAHÇECİ, E., & ORHAN, A. T., (2019). Bilimsel Tartışma Odaklı Etkinliklerin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Fen Tutumlarına ve Bilimin Doğasını Anlama Düzeylerine Etkisi. Cumhuriyet International Journal of Education – Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, 692-711.
BAHÇECİ, EMİNE, And AHMET TURAN ORHAN. "Bilimsel Tartışma Odaklı Etkinliklerin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Fen Tutumlarına ve Bilimin Doğasını Anlama Düzeylerine Etkisi," Cumhuriyet International Journal of Education – Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, 692-711, 2019
BAHÇECİ, EMİNE And ORHAN, AHMET T. . "Bilimsel Tartışma Odaklı Etkinliklerin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Fen Tutumlarına ve Bilimin Doğasını Anlama Düzeylerine Etkisi." Cumhuriyet International Journal of Education – Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, pp.692-711, 2019
BAHÇECİ, E. And ORHAN, A. T. (2019) . "Bilimsel Tartışma Odaklı Etkinliklerin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Fen Tutumlarına ve Bilimin Doğasını Anlama Düzeylerine Etkisi." Cumhuriyet International Journal of Education – Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, pp.692-711.
@article{article, author={EMİNE BAHÇECİ And author={AHMET TURAN ORHAN}, title={Bilimsel Tartışma Odaklı Etkinliklerin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Fen Tutumlarına ve Bilimin Doğasını Anlama Düzeylerine Etkisi}, journal={Cumhuriyet International Journal of Education – Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi}, year=2019, pages={692-711} }