İ. ÖZTÜRK Et Al. , "Otel İşletmelerinde Yöneticilerin CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Algılamaları İstanbul da Faaliyet Gösteren 5 Yıldızlı Otellere Yönelik Ampirik Bir Araştırma," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.6, no.2, pp.40-48, 2009
ÖZTÜRK, İ. Et Al. 2009. Otel İşletmelerinde Yöneticilerin CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Algılamaları İstanbul da Faaliyet Gösteren 5 Yıldızlı Otellere Yönelik Ampirik Bir Araştırma. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.6, no.2 , 40-48.
ÖZTÜRK, İ., YEŞİLTAŞ, M., & ÖZEL, G., (2009). Otel İşletmelerinde Yöneticilerin CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Algılamaları İstanbul da Faaliyet Gösteren 5 Yıldızlı Otellere Yönelik Ampirik Bir Araştırma. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.6, no.2, 40-48.
ÖZTÜRK, İLKER, MURAT YEŞİLTAŞ, And GAMZE ÖZEL. "Otel İşletmelerinde Yöneticilerin CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Algılamaları İstanbul da Faaliyet Gösteren 5 Yıldızlı Otellere Yönelik Ampirik Bir Araştırma," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.6, no.2, 40-48, 2009
ÖZTÜRK, İLKER Et Al. "Otel İşletmelerinde Yöneticilerin CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Algılamaları İstanbul da Faaliyet Gösteren 5 Yıldızlı Otellere Yönelik Ampirik Bir Araştırma." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.6, no.2, pp.40-48, 2009
ÖZTÜRK, İ. YEŞİLTAŞ, M. And ÖZEL, G. (2009) . "Otel İşletmelerinde Yöneticilerin CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Algılamaları İstanbul da Faaliyet Gösteren 5 Yıldızlı Otellere Yönelik Ampirik Bir Araştırma." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.6, no.2, pp.40-48.
@article{article, author={İLKER ÖZTÜRK Et Al. }, title={Otel İşletmelerinde Yöneticilerin CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Algılamaları İstanbul da Faaliyet Gösteren 5 Yıldızlı Otellere Yönelik Ampirik Bir Araştırma}, journal={Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi}, year=2009, pages={40-48} }