U. UĞUR And S. UĞUR, "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Uygulama Araştırması," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.0, pp.197-210, 2019
UĞUR, U. And UĞUR, S. 2019. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Uygulama Araştırması. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.0 , 197-210.
UĞUR, U., & UĞUR, S., (2019). Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Uygulama Araştırması. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.0, 197-210.
UĞUR, UĞUR, And SEVTAP SARIOĞLU UĞUR. "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Uygulama Araştırması," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.0, 197-210, 2019
UĞUR, UĞUR And UĞUR, SEVTAP S. . "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Uygulama Araştırması." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.0, pp.197-210, 2019
UĞUR, U. And UĞUR, S. (2019) . "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Uygulama Araştırması." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.0, pp.197-210.
@article{article, author={UĞUR UĞUR And author={SEVTAP SARIOĞLU UĞUR}, title={Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Uygulama Araştırması}, journal={Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi}, year=2019, pages={197-210} }