Y. Günel, "Satın Alma Sürecinde Sosyal Medyanın Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.20, no.2, pp.473-501, 2024
Günel, Y. 2024. Satın Alma Sürecinde Sosyal Medyanın Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.20, no.2 , 473-501.
Günel, Y., (2024). Satın Alma Sürecinde Sosyal Medyanın Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.20, no.2, 473-501.
Günel, YILMAZ. "Satın Alma Sürecinde Sosyal Medyanın Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.20, no.2, 473-501, 2024
Günel, YILMAZ. "Satın Alma Sürecinde Sosyal Medyanın Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.20, no.2, pp.473-501, 2024
Günel, Y. (2024) . "Satın Alma Sürecinde Sosyal Medyanın Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.20, no.2, pp.473-501.
@article{article, author={YILMAZ GÜNEL}, title={Satın Alma Sürecinde Sosyal Medyanın Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2024, pages={473-501} }