E. DOĞAN And H. KOÇ, "Sosyal Bilgiler Dersinde Deprem Konusunun Dijital Oyunla Öğretiminin Akademik Başarıya Etkisi," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , no.8, pp.91-100, 2017
DOĞAN, E. And KOÇ, H. 2017. Sosyal Bilgiler Dersinde Deprem Konusunun Dijital Oyunla Öğretiminin Akademik Başarıya Etkisi. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , no.8 , 91-100.
DOĞAN, E., & KOÇ, H., (2017). Sosyal Bilgiler Dersinde Deprem Konusunun Dijital Oyunla Öğretiminin Akademik Başarıya Etkisi. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , no.8, 91-100.
DOĞAN, Emrah, And HAKAN KOÇ. "Sosyal Bilgiler Dersinde Deprem Konusunun Dijital Oyunla Öğretiminin Akademik Başarıya Etkisi," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , no.8, 91-100, 2017
DOĞAN, Emrah And KOÇ, HAKAN. "Sosyal Bilgiler Dersinde Deprem Konusunun Dijital Oyunla Öğretiminin Akademik Başarıya Etkisi." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , no.8, pp.91-100, 2017
DOĞAN, E. And KOÇ, H. (2017) . "Sosyal Bilgiler Dersinde Deprem Konusunun Dijital Oyunla Öğretiminin Akademik Başarıya Etkisi." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , no.8, pp.91-100.
@article{article, author={Emrah DOĞAN And author={HAKAN KOÇ}, title={Sosyal Bilgiler Dersinde Deprem Konusunun Dijital Oyunla Öğretiminin Akademik Başarıya Etkisi}, journal={Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2017, pages={91-100} }