G. YAYLA And T. ÖZSEVGEÇ, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Probleme Dayalı Öğrenme Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Turkey, pp.481-488, 2014
YAYLA, G. And ÖZSEVGEÇ, T. 2014. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Probleme Dayalı Öğrenme Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Adana, Turkey), 481-488.
YAYLA, G., & ÖZSEVGEÇ, T., (2014). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Probleme Dayalı Öğrenme Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.481-488). Adana, Turkey
YAYLA, GAMZE, And TUNCAY ÖZSEVGEÇ. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Probleme Dayalı Öğrenme Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 2014
YAYLA, GAMZE Y. And ÖZSEVGEÇ, TUNCAY. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Probleme Dayalı Öğrenme Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Turkey, pp.481-488, 2014
YAYLA, G. And ÖZSEVGEÇ, T. (2014) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Probleme Dayalı Öğrenme Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Turkey, pp.481-488.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GAMZE YAYLA ESKİCİ And author={TUNCAY ÖZSEVGEÇ}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Probleme Dayalı Öğrenme Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, congress name={11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Adana}, country={Turkey}, year={2014}, pages={481-488} }