S. UĞUR Et Al. , "Sosyal Medya Kullanımının Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Uşak Üniversitesi’nde Bir Araştırma," Atlas Journal , vol.6, no.32, pp.687-695, 2020
UĞUR, S. Et Al. 2020. Sosyal Medya Kullanımının Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Uşak Üniversitesi’nde Bir Araştırma. Atlas Journal , vol.6, no.32 , 687-695.
UĞUR, S., ERGÜN ÇELEBİ, R., UĞUR, U., & ÇELEBİ, O., (2020). Sosyal Medya Kullanımının Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Uşak Üniversitesi’nde Bir Araştırma. Atlas Journal , vol.6, no.32, 687-695.
UĞUR, SEVTAP Et Al. "Sosyal Medya Kullanımının Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Uşak Üniversitesi’nde Bir Araştırma," Atlas Journal , vol.6, no.32, 687-695, 2020
UĞUR, SEVTAP S. Et Al. "Sosyal Medya Kullanımının Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Uşak Üniversitesi’nde Bir Araştırma." Atlas Journal , vol.6, no.32, pp.687-695, 2020
UĞUR, S. Et Al. (2020) . "Sosyal Medya Kullanımının Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Uşak Üniversitesi’nde Bir Araştırma." Atlas Journal , vol.6, no.32, pp.687-695.
@article{article, author={SEVTAP SARIOĞLU UĞUR Et Al. }, title={Sosyal Medya Kullanımının Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Uşak Üniversitesi’nde Bir Araştırma}, journal={Atlas Journal}, year=2020, pages={687-695} }