A. ARSLAN, "Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Öz-Yeterlik Düzeylerine Etkisi: Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması," e-International Journal of Educational Research , vol.13, no.5, pp.132-150, 2022
ARSLAN, A. 2022. Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Öz-Yeterlik Düzeylerine Etkisi: Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması. e-International Journal of Educational Research , vol.13, no.5 , 132-150.
ARSLAN, A., (2022). Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Öz-Yeterlik Düzeylerine Etkisi: Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması. e-International Journal of Educational Research , vol.13, no.5, 132-150.
ARSLAN, AYSEL. "Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Öz-Yeterlik Düzeylerine Etkisi: Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması," e-International Journal of Educational Research , vol.13, no.5, 132-150, 2022
ARSLAN, AYSEL. "Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Öz-Yeterlik Düzeylerine Etkisi: Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması." e-International Journal of Educational Research , vol.13, no.5, pp.132-150, 2022
ARSLAN, A. (2022) . "Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Öz-Yeterlik Düzeylerine Etkisi: Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması." e-International Journal of Educational Research , vol.13, no.5, pp.132-150.
@article{article, author={AYSEL ARSLAN}, title={Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Öz-Yeterlik Düzeylerine Etkisi: Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması}, journal={e-International Journal of Educational Research}, year=2022, pages={132-150} }