U. UĞUR, "YEŞİL ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUM VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNDE MARKA İMAJI VE ALGILANAN DEĞERİN ROLÜ," II-International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies , vol.1, Batumi, Georgia, pp.592-605, 2022
UĞUR, U. 2022. YEŞİL ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUM VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNDE MARKA İMAJI VE ALGILANAN DEĞERİN ROLÜ. II-International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies , (Batumi, Georgia), 592-605.
UĞUR, U., (2022). YEŞİL ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUM VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNDE MARKA İMAJI VE ALGILANAN DEĞERİN ROLÜ . II-International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies (pp.592-605). Batumi, Georgia
UĞUR, UĞUR. "YEŞİL ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUM VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNDE MARKA İMAJI VE ALGILANAN DEĞERİN ROLÜ," II-International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies, Batumi, Georgia, 2022
UĞUR, UĞUR. "YEŞİL ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUM VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNDE MARKA İMAJI VE ALGILANAN DEĞERİN ROLÜ." II-International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies , Batumi, Georgia, pp.592-605, 2022
UĞUR, U. (2022) . "YEŞİL ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUM VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNDE MARKA İMAJI VE ALGILANAN DEĞERİN ROLÜ." II-International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies , Batumi, Georgia, pp.592-605.
@conferencepaper{conferencepaper, author={UĞUR UĞUR}, title={YEŞİL ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUM VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNDE MARKA İMAJI VE ALGILANAN DEĞERİN ROLÜ}, congress name={II-International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies}, city={Batumi}, country={Georgia}, year={2022}, pages={592-605} }