A. ARSEVEN Et Al. , "Tarih Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki," The Journal of Academic Social Science Studies , no.32, pp.171-185, 2015
ARSEVEN, A. Et Al. 2015. Tarih Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki. The Journal of Academic Social Science Studies , no.32 , 171-185.
ARSEVEN, A., DERVİŞOĞLU, F. M., & ARSEVEN, İ., (2015). Tarih Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki. The Journal of Academic Social Science Studies , no.32, 171-185.
ARSEVEN, AYLA, FATİH MEHMET DERVİŞOĞLU, And İLHAMİ ARSEVEN. "Tarih Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki," The Journal of Academic Social Science Studies , no.32, 171-185, 2015
ARSEVEN, AYLA Et Al. "Tarih Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki." The Journal of Academic Social Science Studies , no.32, pp.171-185, 2015
ARSEVEN, A. DERVİŞOĞLU, F. M. And ARSEVEN, İ. (2015) . "Tarih Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki." The Journal of Academic Social Science Studies , no.32, pp.171-185.
@article{article, author={AYLA YILDIZ Et Al. }, title={Tarih Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={171-185} }