M. F. TUNA, "Teknoloji Kabul Modeli ile Türkiye'de Mobil Alışveriş: Tüketicilerin Başlangıç Güveni, Niyeti ve Davranışı Üzerine Bir İnceleme," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, pp.2503-2525, 2024
TUNA, M. F. 2024. Teknoloji Kabul Modeli ile Türkiye'de Mobil Alışveriş: Tüketicilerin Başlangıç Güveni, Niyeti ve Davranışı Üzerine Bir İnceleme. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4 , 2503-2525.
TUNA, M. F., (2024). Teknoloji Kabul Modeli ile Türkiye'de Mobil Alışveriş: Tüketicilerin Başlangıç Güveni, Niyeti ve Davranışı Üzerine Bir İnceleme. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, 2503-2525.
TUNA, MURAT. "Teknoloji Kabul Modeli ile Türkiye'de Mobil Alışveriş: Tüketicilerin Başlangıç Güveni, Niyeti ve Davranışı Üzerine Bir İnceleme," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, 2503-2525, 2024
TUNA, MURAT F. . "Teknoloji Kabul Modeli ile Türkiye'de Mobil Alışveriş: Tüketicilerin Başlangıç Güveni, Niyeti ve Davranışı Üzerine Bir İnceleme." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, pp.2503-2525, 2024
TUNA, M. F. (2024) . "Teknoloji Kabul Modeli ile Türkiye'de Mobil Alışveriş: Tüketicilerin Başlangıç Güveni, Niyeti ve Davranışı Üzerine Bir İnceleme." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, pp.2503-2525.
@article{article, author={MURAT FATİH TUNA}, title={Teknoloji Kabul Modeli ile Türkiye'de Mobil Alışveriş: Tüketicilerin Başlangıç Güveni, Niyeti ve Davranışı Üzerine Bir İnceleme}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2024, pages={2503-2525} }