Ş. KARACA, "Sosyal Medyanın Turizm ve Turist Tercihlerine Etkisi," In Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamaları , Çanakkale: Paradigma Akademi, 2024, pp.163-179.
KARACA, Ş. Sosyal Medyanın Turizm ve Turist Tercihlerine Etkisi. 2024. In Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamaları , Paradigma Akademi, Çanakkale, 163-179.
KARACA, Ş., (2024). Sosyal Medyanın Turizm ve Turist Tercihlerine Etkisi. Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamaları (pp.163-179), Çanakkale: Paradigma Akademi.
KARACA, ŞÜKRAN. "Sosyal Medyanın Turizm ve Turist Tercihlerine Etkisi." In Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamaları , 163-179. Çanakkale: Paradigma Akademi, 2024
KARACA, ŞÜKRAN. "Sosyal Medyanın Turizm ve Turist Tercihlerine Etkisi." Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamaları , Paradigma Akademi, 2024, pp.163-179.
KARACA, Ş. (2024) "Sosyal Medyanın Turizm ve Turist Tercihlerine Etkisi", Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamaları . Çanakkale: Paradigma Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ŞÜKRAN KARACA}, chaptertitle={Sosyal Medyanın Turizm ve Turist Tercihlerine Etkisi}, booktitle={ Turizm ve Sosyal Medya Teori ve Uygulamaları}, publisher={Paradigma Akademi}, city={Çanakkale},year={2024} }