İ. YEMEZ, "Etik tüketimin hedonik tüketim ve kompulsif satın alma davranışı üzerindeki etkisinin PLS-SEM ile incelenmesi," Turkish Journal of Marketing , vol.6, no.2, pp.104-124, 2021
YEMEZ, İ. 2021. Etik tüketimin hedonik tüketim ve kompulsif satın alma davranışı üzerindeki etkisinin PLS-SEM ile incelenmesi. Turkish Journal of Marketing , vol.6, no.2 , 104-124.
YEMEZ, İ., (2021). Etik tüketimin hedonik tüketim ve kompulsif satın alma davranışı üzerindeki etkisinin PLS-SEM ile incelenmesi. Turkish Journal of Marketing , vol.6, no.2, 104-124.
YEMEZ, İBRAHİM. "Etik tüketimin hedonik tüketim ve kompulsif satın alma davranışı üzerindeki etkisinin PLS-SEM ile incelenmesi," Turkish Journal of Marketing , vol.6, no.2, 104-124, 2021
YEMEZ, İBRAHİM. "Etik tüketimin hedonik tüketim ve kompulsif satın alma davranışı üzerindeki etkisinin PLS-SEM ile incelenmesi." Turkish Journal of Marketing , vol.6, no.2, pp.104-124, 2021
YEMEZ, İ. (2021) . "Etik tüketimin hedonik tüketim ve kompulsif satın alma davranışı üzerindeki etkisinin PLS-SEM ile incelenmesi." Turkish Journal of Marketing , vol.6, no.2, pp.104-124.
@article{article, author={İBRAHİM YEMEZ}, title={Etik tüketimin hedonik tüketim ve kompulsif satın alma davranışı üzerindeki etkisinin PLS-SEM ile incelenmesi}, journal={Turkish Journal of Marketing}, year=2021, pages={104-124} }