M. F. TUNA And Y. GÖRMEZ, "Evrişimsel Sinir Ağları Tabanlı Derin Öğrenme Yöntemiyle Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması," Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online) , vol.8, no.1, pp.31-46, 2024
TUNA, M. F. And GÖRMEZ, Y. 2024. Evrişimsel Sinir Ağları Tabanlı Derin Öğrenme Yöntemiyle Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması. Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online) , vol.8, no.1 , 31-46.
TUNA, M. F., & GÖRMEZ, Y., (2024). Evrişimsel Sinir Ağları Tabanlı Derin Öğrenme Yöntemiyle Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması. Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online) , vol.8, no.1, 31-46.
TUNA, MURAT, And YASİN GÖRMEZ. "Evrişimsel Sinir Ağları Tabanlı Derin Öğrenme Yöntemiyle Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması," Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online) , vol.8, no.1, 31-46, 2024
TUNA, MURAT F. And GÖRMEZ, YASİN. "Evrişimsel Sinir Ağları Tabanlı Derin Öğrenme Yöntemiyle Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması." Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online) , vol.8, no.1, pp.31-46, 2024
TUNA, M. F. And GÖRMEZ, Y. (2024) . "Evrişimsel Sinir Ağları Tabanlı Derin Öğrenme Yöntemiyle Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması." Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online) , vol.8, no.1, pp.31-46.
@article{article, author={MURAT FATİH TUNA And author={YASİN GÖRMEZ}, title={Evrişimsel Sinir Ağları Tabanlı Derin Öğrenme Yöntemiyle Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması}, journal={Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online)}, year=2024, pages={31-46} }