Ş. KARACA And N. GÜMÜŞ, "Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışlarına Etkisi," Sakarya İktisat Dergisi , vol.9, no.1, pp.52-69, 2020
KARACA, Ş. And GÜMÜŞ, N. 2020. Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışlarına Etkisi. Sakarya İktisat Dergisi , vol.9, no.1 , 52-69.
KARACA, Ş., & GÜMÜŞ, N., (2020). Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışlarına Etkisi. Sakarya İktisat Dergisi , vol.9, no.1, 52-69.
KARACA, ŞÜKRAN, And NİYAZİ GÜMÜŞ. "Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışlarına Etkisi," Sakarya İktisat Dergisi , vol.9, no.1, 52-69, 2020
KARACA, ŞÜKRAN And GÜMÜŞ, NİYAZİ. "Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışlarına Etkisi." Sakarya İktisat Dergisi , vol.9, no.1, pp.52-69, 2020
KARACA, Ş. And GÜMÜŞ, N. (2020) . "Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışlarına Etkisi." Sakarya İktisat Dergisi , vol.9, no.1, pp.52-69.
@article{article, author={ŞÜKRAN KARACA And author={NİYAZİ GÜMÜŞ}, title={Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışlarına Etkisi}, journal={Sakarya İktisat Dergisi}, year=2020, pages={52-69} }