A. ARSLAN And A. O. ENGİN, "İşbirlikli Öğretim Yönteminin Türkçe Dersinde Akademik Başarı, Motivasyon ve Öğrenme Kalıcılığı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi," JRES/Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.205-227, 2021
ARSLAN, A. And ENGİN, A. O. 2021. İşbirlikli Öğretim Yönteminin Türkçe Dersinde Akademik Başarı, Motivasyon ve Öğrenme Kalıcılığı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi. JRES/Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1 , 205-227.
ARSLAN, A., & ENGİN, A. O., (2021). İşbirlikli Öğretim Yönteminin Türkçe Dersinde Akademik Başarı, Motivasyon ve Öğrenme Kalıcılığı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi. JRES/Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, 205-227.
ARSLAN, AYSEL, And ALİ OSMAN ENGİN. "İşbirlikli Öğretim Yönteminin Türkçe Dersinde Akademik Başarı, Motivasyon ve Öğrenme Kalıcılığı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi," JRES/Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, 205-227, 2021
ARSLAN, AYSEL And ENGİN, ALİ O. . "İşbirlikli Öğretim Yönteminin Türkçe Dersinde Akademik Başarı, Motivasyon ve Öğrenme Kalıcılığı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi." JRES/Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.205-227, 2021
ARSLAN, A. And ENGİN, A. O. (2021) . "İşbirlikli Öğretim Yönteminin Türkçe Dersinde Akademik Başarı, Motivasyon ve Öğrenme Kalıcılığı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi." JRES/Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.205-227.
@article{article, author={AYSEL ARSLAN And author={ALİ OSMAN ENGİN}, title={İşbirlikli Öğretim Yönteminin Türkçe Dersinde Akademik Başarı, Motivasyon ve Öğrenme Kalıcılığı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi}, journal={JRES/Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={205-227} }