E. Özkaya, "Flaubert’in Madame Bovary ve Duygusal Eğitim’inde Nesnelerin Önemi," Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , vol.36, no.2, pp.67-77, 2013
Özkaya, E. 2013. Flaubert’in Madame Bovary ve Duygusal Eğitim’inde Nesnelerin Önemi. Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , vol.36, no.2 , 67-77.
Özkaya, E., (2013). Flaubert’in Madame Bovary ve Duygusal Eğitim’inde Nesnelerin Önemi. Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , vol.36, no.2, 67-77.
Özkaya, EMEL. "Flaubert’in Madame Bovary ve Duygusal Eğitim’inde Nesnelerin Önemi," Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , vol.36, no.2, 67-77, 2013
Özkaya, EMEL. "Flaubert’in Madame Bovary ve Duygusal Eğitim’inde Nesnelerin Önemi." Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , vol.36, no.2, pp.67-77, 2013
Özkaya, E. (2013) . "Flaubert’in Madame Bovary ve Duygusal Eğitim’inde Nesnelerin Önemi." Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , vol.36, no.2, pp.67-77.
@article{article, author={EMEL ÖZKAYA}, title={Flaubert’in Madame Bovary ve Duygusal Eğitim’inde Nesnelerin Önemi}, journal={Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2013, pages={67-77} }