A. H. HANÇER, "Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin kavram yanılgıları üzerine etkisi," C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.31, no.1, pp.69-81, 2007
HANÇER, A. H. 2007. Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin kavram yanılgıları üzerine etkisi. C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.31, no.1 , 69-81.
HANÇER, A. H., (2007). Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin kavram yanılgıları üzerine etkisi. C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.31, no.1, 69-81.
HANÇER, AHMET. "Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin kavram yanılgıları üzerine etkisi," C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.31, no.1, 69-81, 2007
HANÇER, AHMET H. . "Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin kavram yanılgıları üzerine etkisi." C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.31, no.1, pp.69-81, 2007
HANÇER, A. H. (2007) . "Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin kavram yanılgıları üzerine etkisi." C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.31, no.1, pp.69-81.
@article{article, author={AHMET HAKAN HANÇER}, title={Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin kavram yanılgıları üzerine etkisi}, journal={C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2007, pages={69-81} }