O. K. Gül And A. Yılmazer, "Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin T C İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Dersine Karşı Tutumları İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.10, no.51, pp.517-537, 2016
Gül, O. K. And Yılmazer, A. 2016. Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin T C İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Dersine Karşı Tutumları İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.10, no.51 , 517-537.
Gül, O. K., & Yılmazer, A., (2016). Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin T C İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Dersine Karşı Tutumları İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.10, no.51, 517-537.
Gül, OSMAN, And Ayşegül Yılmazer. "Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin T C İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Dersine Karşı Tutumları İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.10, no.51, 517-537, 2016
Gül, OSMAN K. And Yılmazer, Ayşegül. "Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin T C İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Dersine Karşı Tutumları İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.10, no.51, pp.517-537, 2016
Gül, O. K. And Yılmazer, A. (2016) . "Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin T C İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Dersine Karşı Tutumları İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.10, no.51, pp.517-537.
@article{article, author={OSMAN KUBİLAY GÜL And author={Ayşegül Yılmazer}, title={Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin T C İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Dersine Karşı Tutumları İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2016, pages={517-537} }