S. Y. Yıldız, "Leveraging the power of gamification in consumer decision making: Hedonism vs. Utilitarian," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, pp.171-198, 2024
Yıldız, S. Y. 2024. Leveraging the power of gamification in consumer decision making: Hedonism vs. Utilitarian. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1 , 171-198.
Yıldız, S. Y., (2024). Leveraging the power of gamification in consumer decision making: Hedonism vs. Utilitarian. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, 171-198.
Yıldız, SELÇUK. "Leveraging the power of gamification in consumer decision making: Hedonism vs. Utilitarian," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, 171-198, 2024
Yıldız, SELÇUK Y. . "Leveraging the power of gamification in consumer decision making: Hedonism vs. Utilitarian." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, pp.171-198, 2024
Yıldız, S. Y. (2024) . "Leveraging the power of gamification in consumer decision making: Hedonism vs. Utilitarian." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.1, pp.171-198.
@article{article, author={SELÇUK YASİN YILDIZ}, title={Leveraging the power of gamification in consumer decision making: Hedonism vs. Utilitarian}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={171-198} }