S. DOĞAN Et Al. , "4 4 4 Eğitim Sisteminin Okul Paydaşlarına Olumlu ve Olumsuz Etkilerinin Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi," Gaziantep University Journal of Social Sciences , vol.13, no.1, pp.115-138, 2014
DOĞAN, S. Et Al. 2014. 4 4 4 Eğitim Sisteminin Okul Paydaşlarına Olumlu ve Olumsuz Etkilerinin Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi. Gaziantep University Journal of Social Sciences , vol.13, no.1 , 115-138.
DOĞAN, S., UĞURLU, C. T., & DEMİR, A., (2014). 4 4 4 Eğitim Sisteminin Okul Paydaşlarına Olumlu ve Olumsuz Etkilerinin Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi. Gaziantep University Journal of Social Sciences , vol.13, no.1, 115-138.
DOĞAN, SONER, CELAL TEYYAR UĞURLU, And AHSEN DEMİR. "4 4 4 Eğitim Sisteminin Okul Paydaşlarına Olumlu ve Olumsuz Etkilerinin Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi," Gaziantep University Journal of Social Sciences , vol.13, no.1, 115-138, 2014
DOĞAN, SONER Et Al. "4 4 4 Eğitim Sisteminin Okul Paydaşlarına Olumlu ve Olumsuz Etkilerinin Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi." Gaziantep University Journal of Social Sciences , vol.13, no.1, pp.115-138, 2014
DOĞAN, S. UĞURLU, C. T. And DEMİR, A. (2014) . "4 4 4 Eğitim Sisteminin Okul Paydaşlarına Olumlu ve Olumsuz Etkilerinin Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi." Gaziantep University Journal of Social Sciences , vol.13, no.1, pp.115-138.
@article{article, author={SONER DOĞAN Et Al. }, title={4 4 4 Eğitim Sisteminin Okul Paydaşlarına Olumlu ve Olumsuz Etkilerinin Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi}, journal={Gaziantep University Journal of Social Sciences}, year=2014, pages={115-138} }