İ. YEMEZ And S. BARDAKÇI, "Sosyal Medya Reklamlarının Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışına Etkisinin Yol Analizi İle İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesi İİBF’xxde Bir Uygulama," INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES , vol.15, pp.135-155, 2017
YEMEZ, İ. And BARDAKÇI, S. 2017. Sosyal Medya Reklamlarının Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışına Etkisinin Yol Analizi İle İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesi İİBF’xxde Bir Uygulama. INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES , vol.15 , 135-155.
YEMEZ, İ., & BARDAKÇI, S., (2017). Sosyal Medya Reklamlarının Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışına Etkisinin Yol Analizi İle İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesi İİBF’xxde Bir Uygulama. INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES , vol.15, 135-155.
YEMEZ, İBRAHİM, And SAİT BARDAKÇI. "Sosyal Medya Reklamlarının Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışına Etkisinin Yol Analizi İle İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesi İİBF’xxde Bir Uygulama," INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES , vol.15, 135-155, 2017
YEMEZ, İBRAHİM And BARDAKÇI, SAİT. "Sosyal Medya Reklamlarının Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışına Etkisinin Yol Analizi İle İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesi İİBF’xxde Bir Uygulama." INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES , vol.15, pp.135-155, 2017
YEMEZ, İ. And BARDAKÇI, S. (2017) . "Sosyal Medya Reklamlarının Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışına Etkisinin Yol Analizi İle İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesi İİBF’xxde Bir Uygulama." INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES , vol.15, pp.135-155.
@article{article, author={İBRAHİM YEMEZ And author={SAİT BARDAKÇI}, title={Sosyal Medya Reklamlarının Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışına Etkisinin Yol Analizi İle İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesi İİBF’xxde Bir Uygulama}, journal={INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES}, year=2017, pages={135-155} }