C. BOZPOLAT And M. F. TUNA, "Yeşil Süreç İnovasyonu ile Rekabet Avantajı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajının ve Değerinin Paralel Çoklu Aracılık Rolü ," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.26, no.3, pp.707-728, 2022
BOZPOLAT, C. And TUNA, M. F. 2022. Yeşil Süreç İnovasyonu ile Rekabet Avantajı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajının ve Değerinin Paralel Çoklu Aracılık Rolü . Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.26, no.3 , 707-728.
BOZPOLAT, C., & TUNA, M. F., (2022). Yeşil Süreç İnovasyonu ile Rekabet Avantajı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajının ve Değerinin Paralel Çoklu Aracılık Rolü . Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.26, no.3, 707-728.
BOZPOLAT, CEYLAN, And MURAT FATİH TUNA. "Yeşil Süreç İnovasyonu ile Rekabet Avantajı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajının ve Değerinin Paralel Çoklu Aracılık Rolü ," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.26, no.3, 707-728, 2022
BOZPOLAT, CEYLAN And TUNA, MURAT F. . "Yeşil Süreç İnovasyonu ile Rekabet Avantajı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajının ve Değerinin Paralel Çoklu Aracılık Rolü ." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.26, no.3, pp.707-728, 2022
BOZPOLAT, C. And TUNA, M. F. (2022) . "Yeşil Süreç İnovasyonu ile Rekabet Avantajı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajının ve Değerinin Paralel Çoklu Aracılık Rolü ." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.26, no.3, pp.707-728.
@article{article, author={CEYLAN BOZPOLAT And author={MURAT FATİH TUNA}, title={Yeşil Süreç İnovasyonu ile Rekabet Avantajı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajının ve Değerinin Paralel Çoklu Aracılık Rolü }, journal={Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2022, pages={707-728} }