S. DARICI And A. SERTTAŞ ERTİKE, "Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı Türkiye örneği," International Communication Science & Media Studies Congress , pp.102-119, 2014
DARICI, S. And SERTTAŞ ERTİKE, A. 2014. Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı Türkiye örneği. International Communication Science & Media Studies Congress , 102-119.
DARICI, S., & SERTTAŞ ERTİKE, A., (2014). Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı Türkiye örneği . International Communication Science & Media Studies Congress (pp.102-119).
DARICI, SEFER, And AYBİKE SERTTAŞ ERTİKE. "Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı Türkiye örneği," International Communication Science & Media Studies Congress, 2014
DARICI, SEFER And SERTTAŞ ERTİKE, AYBİKE S. . "Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı Türkiye örneği." International Communication Science & Media Studies Congress , pp.102-119, 2014
DARICI, S. And SERTTAŞ ERTİKE, A. (2014) . "Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı Türkiye örneği." International Communication Science & Media Studies Congress , pp.102-119.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEFER DARICI And author={AYBİKE SERTTAŞ ERTİKE}, title={Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı Türkiye örneği}, congress name={International Communication Science & Media Studies Congress}, city={}, country={}, year={2014}, pages={102-119} }