M. F. TUNA, "Mobil Uygulama Müşteri Geri Bildirimlerindeki Duyguların Makine Öğrenmesi Yöntemleriyle Sınıflandırılması," Journal of Business and Communication Studies , vol.1, no.1, pp.83-103, 2022
TUNA, M. F. 2022. Mobil Uygulama Müşteri Geri Bildirimlerindeki Duyguların Makine Öğrenmesi Yöntemleriyle Sınıflandırılması. Journal of Business and Communication Studies , vol.1, no.1 , 83-103.
TUNA, M. F., (2022). Mobil Uygulama Müşteri Geri Bildirimlerindeki Duyguların Makine Öğrenmesi Yöntemleriyle Sınıflandırılması. Journal of Business and Communication Studies , vol.1, no.1, 83-103.
TUNA, MURAT. "Mobil Uygulama Müşteri Geri Bildirimlerindeki Duyguların Makine Öğrenmesi Yöntemleriyle Sınıflandırılması," Journal of Business and Communication Studies , vol.1, no.1, 83-103, 2022
TUNA, MURAT F. . "Mobil Uygulama Müşteri Geri Bildirimlerindeki Duyguların Makine Öğrenmesi Yöntemleriyle Sınıflandırılması." Journal of Business and Communication Studies , vol.1, no.1, pp.83-103, 2022
TUNA, M. F. (2022) . "Mobil Uygulama Müşteri Geri Bildirimlerindeki Duyguların Makine Öğrenmesi Yöntemleriyle Sınıflandırılması." Journal of Business and Communication Studies , vol.1, no.1, pp.83-103.
@article{article, author={MURAT FATİH TUNA}, title={Mobil Uygulama Müşteri Geri Bildirimlerindeki Duyguların Makine Öğrenmesi Yöntemleriyle Sınıflandırılması}, journal={Journal of Business and Communication Studies}, year=2022, pages={83-103} }