İ. Yemez, "Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutum Ölçeğinin Yapı Geçerliliğinin İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesinde Bir Uygulama," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, pp.97-118, 2016
Yemez, İ. 2016. Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutum Ölçeğinin Yapı Geçerliliğinin İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesinde Bir Uygulama. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2 , 97-118.
Yemez, İ., (2016). Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutum Ölçeğinin Yapı Geçerliliğinin İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesinde Bir Uygulama. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, 97-118.
Yemez, İBRAHİM. "Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutum Ölçeğinin Yapı Geçerliliğinin İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesinde Bir Uygulama," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, 97-118, 2016
Yemez, İBRAHİM. "Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutum Ölçeğinin Yapı Geçerliliğinin İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesinde Bir Uygulama." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, pp.97-118, 2016
Yemez, İ. (2016) . "Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutum Ölçeğinin Yapı Geçerliliğinin İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesinde Bir Uygulama." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, pp.97-118.
@article{article, author={İBRAHİM YEMEZ}, title={Doğrulayıcı Faktör Analizi İle Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutum Ölçeğinin Yapı Geçerliliğinin İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesinde Bir Uygulama}, journal={Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={97-118} }