S. KARTAL And A. ARSLAN, "Okul Öncesi Eğitimde Yapılandırılmış Materyal Destekli İşbirlikli Kodlama Atölye Çalışmalarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.2, pp.72-84, 2022
KARTAL, S. And ARSLAN, A. 2022. Okul Öncesi Eğitimde Yapılandırılmış Materyal Destekli İşbirlikli Kodlama Atölye Çalışmalarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.2 , 72-84.
KARTAL, S., & ARSLAN, A., (2022). Okul Öncesi Eğitimde Yapılandırılmış Materyal Destekli İşbirlikli Kodlama Atölye Çalışmalarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.2, 72-84.
KARTAL, SEBAHATTİN, And AYSEL ARSLAN. "Okul Öncesi Eğitimde Yapılandırılmış Materyal Destekli İşbirlikli Kodlama Atölye Çalışmalarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.2, 72-84, 2022
KARTAL, SEBAHATTİN And ARSLAN, AYSEL. "Okul Öncesi Eğitimde Yapılandırılmış Materyal Destekli İşbirlikli Kodlama Atölye Çalışmalarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.2, pp.72-84, 2022
KARTAL, S. And ARSLAN, A. (2022) . "Okul Öncesi Eğitimde Yapılandırılmış Materyal Destekli İşbirlikli Kodlama Atölye Çalışmalarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.2, pp.72-84.
@article{article, author={SEBAHATTİN KARTAL And author={AYSEL ARSLAN}, title={Okul Öncesi Eğitimde Yapılandırılmış Materyal Destekli İşbirlikli Kodlama Atölye Çalışmalarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi}, journal={Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi}, year=2022, pages={72-84} }