S. DOĞAN And Z. Akgül, "MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ," Turkish StudiesEducational Sciences , vol.14, no.1, pp.59-78, 2019
DOĞAN, S. And Akgül, Z. 2019. MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. Turkish StudiesEducational Sciences , vol.14, no.1 , 59-78.
DOĞAN, S., & Akgül, Z., (2019). MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. Turkish StudiesEducational Sciences , vol.14, no.1, 59-78.
DOĞAN, SONER, And Zeynep Akgül. "MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ," Turkish StudiesEducational Sciences , vol.14, no.1, 59-78, 2019
DOĞAN, SONER And Akgül, Zeynep. "MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ." Turkish StudiesEducational Sciences , vol.14, no.1, pp.59-78, 2019
DOĞAN, S. And Akgül, Z. (2019) . "MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ." Turkish StudiesEducational Sciences , vol.14, no.1, pp.59-78.
@article{article, author={SONER DOĞAN And author={Zeynep Akgül}, title={MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ}, journal={Turkish StudiesEducational Sciences}, year=2019, pages={59-78} }