U. UĞUR Et Al. , "Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi," II. Business Organization Research Conference , İzmir, Turkey, 2019
UĞUR, U. Et Al. 2019. Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi. II. Business Organization Research Conference , (İzmir, Turkey).
UĞUR, U., AYDIN, E., & UĞUR, S., (2019). Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi . II. Business Organization Research Conference, İzmir, Turkey
UĞUR, UĞUR, ERHAN AYDIN, And SEVTAP SARIOĞLU UĞUR. "Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi," II. Business Organization Research Conference, İzmir, Turkey, 2019
UĞUR, UĞUR Et Al. "Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi." II. Business Organization Research Conference , İzmir, Turkey, 2019
UĞUR, U. AYDIN, E. And UĞUR, S. (2019) . "Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi." II. Business Organization Research Conference , İzmir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={UĞUR UĞUR Et Al. }, title={Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi}, congress name={II. Business Organization Research Conference}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2019}}