İ. Yemez And T. Delice Akca, "Çevresel Kaygı, Bilişsel Fayda ve Duygu Durumunun Ekolojik Ambalajlı Ürün Satın Alma Niyetine Etkisi," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.20, no.2, pp.250-278, 2024
Yemez, İ. And Delice Akca, T. 2024. Çevresel Kaygı, Bilişsel Fayda ve Duygu Durumunun Ekolojik Ambalajlı Ürün Satın Alma Niyetine Etkisi. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.20, no.2 , 250-278.
Yemez, İ., & Delice Akca, T., (2024). Çevresel Kaygı, Bilişsel Fayda ve Duygu Durumunun Ekolojik Ambalajlı Ürün Satın Alma Niyetine Etkisi. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.20, no.2, 250-278.
Yemez, İBRAHİM, And Tuğba Delice Akca. "Çevresel Kaygı, Bilişsel Fayda ve Duygu Durumunun Ekolojik Ambalajlı Ürün Satın Alma Niyetine Etkisi," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.20, no.2, 250-278, 2024
Yemez, İBRAHİM And Delice Akca, Tuğba D. . "Çevresel Kaygı, Bilişsel Fayda ve Duygu Durumunun Ekolojik Ambalajlı Ürün Satın Alma Niyetine Etkisi." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.20, no.2, pp.250-278, 2024
Yemez, İ. And Delice Akca, T. (2024) . "Çevresel Kaygı, Bilişsel Fayda ve Duygu Durumunun Ekolojik Ambalajlı Ürün Satın Alma Niyetine Etkisi." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.20, no.2, pp.250-278.
@article{article, author={İBRAHİM YEMEZ And author={Tuğba Delice Akca}, title={Çevresel Kaygı, Bilişsel Fayda ve Duygu Durumunun Ekolojik Ambalajlı Ürün Satın Alma Niyetine Etkisi}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2024, pages={250-278} }