A. H. HANÇER And N. YALÇIN, "Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi," C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.33, no.1, pp.75-88, 2009
HANÇER, A. H. And YALÇIN, N. 2009. Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi. C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.33, no.1 , 75-88.
HANÇER, A. H., & YALÇIN, N., (2009). Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi. C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.33, no.1, 75-88.
HANÇER, AHMET, And NECATİ YALÇIN. "Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi," C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.33, no.1, 75-88, 2009
HANÇER, AHMET H. And YALÇIN, NECATİ. "Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi." C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.33, no.1, pp.75-88, 2009
HANÇER, A. H. And YALÇIN, N. (2009) . "Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi." C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.33, no.1, pp.75-88.
@article{article, author={AHMET HAKAN HANÇER And author={NECATİ YALÇIN}, title={Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi}, journal={C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={75-88} }