Ş. Karaca, "A ve B Tipi Kişilik Özelliklerine Sahip Tüketicilerin Yavaş Moda Algılarının İncelenmesi," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.2020, no.26, pp.135-152, 2020
Karaca, Ş. 2020. A ve B Tipi Kişilik Özelliklerine Sahip Tüketicilerin Yavaş Moda Algılarının İncelenmesi. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.2020, no.26 , 135-152.
Karaca, Ş., (2020). A ve B Tipi Kişilik Özelliklerine Sahip Tüketicilerin Yavaş Moda Algılarının İncelenmesi. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.2020, no.26, 135-152.
Karaca, ŞÜKRAN. "A ve B Tipi Kişilik Özelliklerine Sahip Tüketicilerin Yavaş Moda Algılarının İncelenmesi," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.2020, no.26, 135-152, 2020
Karaca, ŞÜKRAN. "A ve B Tipi Kişilik Özelliklerine Sahip Tüketicilerin Yavaş Moda Algılarının İncelenmesi." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.2020, no.26, pp.135-152, 2020
Karaca, Ş. (2020) . "A ve B Tipi Kişilik Özelliklerine Sahip Tüketicilerin Yavaş Moda Algılarının İncelenmesi." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.2020, no.26, pp.135-152.
@article{article, author={ŞÜKRAN KARACA}, title={A ve B Tipi Kişilik Özelliklerine Sahip Tüketicilerin Yavaş Moda Algılarının İncelenmesi}, journal={Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi}, year=2020, pages={135-152} }