A. AKBAŞ TUNA Et Al. , "Kişilik Tiplerinin Banka Hizmet Kalitesi Algısı Üzerindeki Etkisi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.1, pp.487-510, 2020
AKBAŞ TUNA, A. Et Al. 2020. Kişilik Tiplerinin Banka Hizmet Kalitesi Algısı Üzerindeki Etkisi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.1 , 487-510.
AKBAŞ TUNA, A., CAN, İ., & DOĞAN, İ., (2020). Kişilik Tiplerinin Banka Hizmet Kalitesi Algısı Üzerindeki Etkisi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.1, 487-510.
AKBAŞ TUNA, AYŞEN, İLKNUR CAN, And İRFAN DOĞAN. "Kişilik Tiplerinin Banka Hizmet Kalitesi Algısı Üzerindeki Etkisi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.1, 487-510, 2020
AKBAŞ TUNA, AYŞEN A. Et Al. "Kişilik Tiplerinin Banka Hizmet Kalitesi Algısı Üzerindeki Etkisi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.1, pp.487-510, 2020
AKBAŞ TUNA, A. CAN, İ. And DOĞAN, İ. (2020) . "Kişilik Tiplerinin Banka Hizmet Kalitesi Algısı Üzerindeki Etkisi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.24, no.1, pp.487-510.
@article{article, author={AYŞEN AKBAŞ TUNA Et Al. }, title={Kişilik Tiplerinin Banka Hizmet Kalitesi Algısı Üzerindeki Etkisi}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={487-510} }