H. KARAKAŞ And A. DOĞAN, "Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Olumsuz Tutumları Ve Yaşadıkları Sorunlar," Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.1, pp.629-652, 2017
KARAKAŞ, H. And DOĞAN, A. 2017. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Olumsuz Tutumları Ve Yaşadıkları Sorunlar. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.1 , 629-652.
KARAKAŞ, H., & DOĞAN, A., (2017). Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Olumsuz Tutumları Ve Yaşadıkları Sorunlar. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.1, 629-652.
KARAKAŞ, HAMDİ, And Adem DOĞAN. "Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Olumsuz Tutumları Ve Yaşadıkları Sorunlar," Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.1, 629-652, 2017
KARAKAŞ, HAMDİ And DOĞAN, Adem. "Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Olumsuz Tutumları Ve Yaşadıkları Sorunlar." Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.1, pp.629-652, 2017
KARAKAŞ, H. And DOĞAN, A. (2017) . "Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Olumsuz Tutumları Ve Yaşadıkları Sorunlar." Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.1, pp.629-652.
@article{article, author={HAMDİ KARAKAŞ And author={Adem DOĞAN}, title={Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Olumsuz Tutumları Ve Yaşadıkları Sorunlar}, journal={Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={629-652} }