S. KORKMAZGİL, "Investigating EFL teachers’ coursebook dependency: a convergent mixed-methods study," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.4, pp.776-787, 2023
KORKMAZGİL, S. 2023. Investigating EFL teachers’ coursebook dependency: a convergent mixed-methods study. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.4 , 776-787.
KORKMAZGİL, S., (2023). Investigating EFL teachers’ coursebook dependency: a convergent mixed-methods study. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.4, 776-787.
KORKMAZGİL, SİBEL. "Investigating EFL teachers’ coursebook dependency: a convergent mixed-methods study," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.4, 776-787, 2023
KORKMAZGİL, SİBEL. "Investigating EFL teachers’ coursebook dependency: a convergent mixed-methods study." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.4, pp.776-787, 2023
KORKMAZGİL, S. (2023) . "Investigating EFL teachers’ coursebook dependency: a convergent mixed-methods study." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.4, pp.776-787.
@article{article, author={SİBEL KORKMAZGİL}, title={Investigating EFL teachers’ coursebook dependency: a convergent mixed-methods study}, journal={Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2023, pages={776-787} }