U. UĞUR, "ALGILANAN MARKA DEĞERİ İLE AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİNTÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR ARAŞTIRMA," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.56, pp.864-868, 2018
UĞUR, U. 2018. ALGILANAN MARKA DEĞERİ İLE AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİNTÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.56 , 864-868.
UĞUR, U., (2018). ALGILANAN MARKA DEĞERİ İLE AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİNTÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.56, 864-868.
UĞUR, UĞUR. "ALGILANAN MARKA DEĞERİ İLE AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİNTÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR ARAŞTIRMA," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.56, 864-868, 2018
UĞUR, UĞUR. "ALGILANAN MARKA DEĞERİ İLE AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİNTÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR ARAŞTIRMA." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.56, pp.864-868, 2018
UĞUR, U. (2018) . "ALGILANAN MARKA DEĞERİ İLE AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİNTÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR ARAŞTIRMA." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.56, pp.864-868.
@article{article, author={UĞUR UĞUR}, title={ALGILANAN MARKA DEĞERİ İLE AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİNTÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR ARAŞTIRMA}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2018, pages={864-868} }