SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Olumlu ve Olumsuz Mükemmeliyetçilik Düzeylerinin İncelenmesi
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.4, sa.12, ss.1002-1008, 2017 (Hakemli Dergi)
Science Teachers’ Level of Technological Pedagogical Content Knowledge and Research of Their Attitudes Toward to the Technology
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.4, sa.13, ss.1536-1546, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Benlik Saygısı Düzeylerinin İncelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.5, sa.4, ss.31-40, 2016 (Hakemli Dergi)
Review of teacher self efficacy notions of science undergraduates receiving pedagogical formation
International Journal of Academik Research
, cilt.7, sa.3, ss.45-48, 2015 (Hakemli Dergi)
The Correlatin between the scientific process and creative thinking skills of the preservice teachers
International Journal of Academic Research Part B
, sa.5, ss.238-244, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.75-88, 2009 (Hakemli Dergi)
Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin problem çözme becerisine etkisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.55-72, 2009 (Hakemli Dergi)
Turkish Pupils understanding of some science concept
World Applied Science Journal
, cilt.3, sa.1, ss.45-50, 2008 (Hakemli Dergi)
A Research on the effects of computer assisted science teaching
World Applied Science Journal
, cilt.4, sa.2, ss.199-205, 2008 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Dersine Yönelik Tutumları
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.33, sa.354, ss.11-18, 2008 (Hakemli Dergi)
Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin bilgisayara yönelik tutuma etkisi
K.Ü Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.549-560, 2007 (Hakemli Dergi)
Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin kavram yanılgıları üzerine etkisi
C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.69-81, 2007 (Hakemli Dergi)
Fizik dersinin lise programları ve ÖSS soruları açısından değerlendirilmesi
K.Ü Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.431-440, 2006 (Hakemli Dergi)
Enhancing learning though constructivist approach in science education
Journal of Environmental and Science Education
, cilt.1, sa.2, ss.181-188, 2006 (Hakemli Dergi)
İlköğretim fen bilgisi ve matematik öğretmen adaylarının deprem hakkındaki bilgi düzeylerinin bazı değişkenlere göre karşılaştırılması
A.İ.B.Ü Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.35-47, 2005 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğrencilerinin 6 7 ve 8 sınıflar fotosentez konusundaki yanlış kavramlarının tespiti üzerine bir araştırma
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.33, sa.166, ss.213-223, 2005 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde çağdaş fen bilgisi öğretiminin önemi ve nasıl olması gerektiği üzerine bir değerlendirme
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.13, ss.80-88, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi Sivas Örneği
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOKLU ZEKÂ PROFiLLERiNiN BELiRLENMESi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.182-186
SINIF ÖĞRETMENi ADAYLARININ GÖRSEL DERSLiKLER HAKKINDAKi GÖRÜŞLERİ
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.187-190
Sınıf öğretmeni adaylarının görsel derslikler hakkındaki görüşleri
10.Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Öğretmen adaylarının çoklu zekâ profillerinin belirlenmesi
10.Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALANBİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ BSB KAZANIMLARININA YÖNELİKÖĞRETMENLER TARAFINDAN YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
International Conferance on New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.681-691
Fen Bilgisi Öğretim programında yer alan bilimsel süreç becerileri BSB kazanımlarına yönelik öğretmenler tarafından yapılan çalışmaların incelenmesi
2.International Conference on New Trends in Education and Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.681-691
Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının fen ve teknolojiye yönelik tutumları ve başarı durumlarının karşılaştırılması
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007
İlköğretim 6 sınıflarda bilgisayar destekli öğretimin öğrencilerin fen bilgisi dersine ve bilgisayara yönelik tutumlarına etkisi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005
Fizik dersinin lise programları ve ÖSS soruları açısından değerlendirilmesi
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004