Doç. Dr. CANAN KOÇ


Eğitim Fakültesi,

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

5

Proje

1

Tez Danışmanlığı

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2002 - 2008

2002 - 2008

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye

1985 - 1991

1985 - 1991

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Alman Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2007

2007

Doktora

Aktif öğrenmenin okuduğunu anlama, eleştirel düşünme ve sınıf içi etkileşim üzerindeki etkileri

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2001

2001

Yüksek Lisans

İşbirlikli öğrenmenin İngilizce dersine ilişkin doyum, başarı ile hatırda tutma üzerine etkileri ve işbirlikli öğrenme uygulamalarıyla ilgili öğrenci görüşleri

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Almanca

Akademik Ünvanlar / Görevler

2008 - Devam Ediyor

2008 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Yönetimsel Görevler

2009 - 2012

2009 - 2012

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2010 - 2011

2010 - 2011

Bölüm Başkanı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uzmanlık Alan Dersi

Uzmanlık Alan Dersi

Program Geliştirme ve Değerlendirme - II

Program ve Öğretimde Güncel Sorunlar

Program Geliştirme ve Değerlendirme - I

Seminer Dersi

Eğitimde Program Geliştirme

Öğretme ve Öğrenme Süreçleri

Öğretimde Yeni Yaklaşımlar

Davranış Bilimlerinde Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Dünyada ve Türkiye de Öğretmen Yetiştirme

Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi - I

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması - II

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Psikolojisi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Psikolojisi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Piskolojisi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Piskolojisi

Eğitim Bilimine Giriş

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Psikolojisi

Eğitim Piskolojisi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Bilimine Giriş

Öğretmenlik Uygulaması

Eğitim Psikolojisi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Öğretim Teknolojisi ve Metaryal Tasarımı

Eğitim Psikolojisi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğrenme Psikolojisi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Program Geliştirme

Eğitim Psikolojisi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Topluma Hizmet Uygulamaları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı

Öğretmenlik Uygulaması - II

Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımlar

Öğrenme Psikolojisi

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Bilimine Giriş

Okullarda Gözlem

Öğretmenlik Uygulaması

Program Geliştirme

Okullarda Gözlem

Program Geliştirme ve Öğretim

Program Geliştirme ve Öğretim

Eğitim Bilimine Giriş

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Özel Öğretim Yöntemleri - I

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları

Program Geliştirme ve Öğretimi

Program Geliştirme ve Öğrenim

Öğretmenlik Uygulaması - I

Program Geliştirme

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim Teknolojisi ve Metaryal Tasarımı

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Bilimine Giriş

Öğretim Teknolojileri ve Mat.Tasarımı

İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları

Eğitim Bilimine Giriş

İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları

Özel Öğretim Yöntemleri

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Ölçme ve Değerlendirme

Sınıf Yönetimi

Ölçme ve Değerlendirme

Sınıf Yönetimi

Ölçme ve Değerlendirme

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Öğretim Teknolojileri ve Metaryal Tasarımı

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Ölçme ve Değerlendirme

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

İlköğretimde Program Değerlendirme (Seçmeli)

Ölçme ve Değerlendirme

Öğretim Teknolojileri ve Metaryal Tasarımı

Eğitim Bilimine Giriş

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Ölçme ve Değerlendirme

Program Geliştirme ve Öğrenim

Ölçme ve Değerlendirme

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

İlköğretimde Program Değerlendirme (Seçmeli)

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Sınıf Yönetimi

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Türk Eğitim Tarihi

Öğretmenlik Uygulaması

Sınıf Yönetimi

Makaleler

Tümü (3)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2013

2013

2. Views of University academic members and students on the abseenteism

ŞİMŞEK A. S., H Gonca U. S., KOÇ C., UĞURLU C. T.

5. World Conference on Educational Sciences, 6-8 February, Roma-İtaly., 6 - 08 Şubat 2013, ss.527-531, (Tam Metin Bildiri)