Eğitim Bilgileri
2002 - 2008
2002 - 2008Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
1985 - 1991
1985 - 1991Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Alman Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Aktif öğrenmenin okuduğunu anlama, eleştirel düşünme ve sınıf içi etkileşim üzerindeki etkileri
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2001
2001Yüksek Lisans
İşbirlikli öğrenmenin İngilizce dersine ilişkin doyum, başarı ile hatırda tutma üzerine etkileri ve işbirlikli öğrenme uygulamalarıyla ilgili öğrenci görüşleri
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüAlmanca
Akademik Ünvanlar / Görevler
2008 - Devam Ediyor
2008 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2009 - 2012
2009 - 2012Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2010 - 2011
2010 - 2011Bölüm Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Uzmanlık Alan Dersi
Program Geliştirme ve Değerlendirme - II
Program ve Öğretimde Güncel Sorunlar
Program Geliştirme ve Değerlendirme - I
Seminer Dersi
Eğitimde Program Geliştirme
Öğretme ve Öğrenme Süreçleri
Öğretimde Yeni Yaklaşımlar
Davranış Bilimlerinde Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Dünyada ve Türkiye de Öğretmen Yetiştirme
Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi - I
Lisans
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması - II
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Psikolojisi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Psikolojisi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Piskolojisi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitim Piskolojisi
Eğitim Bilimine Giriş
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Psikolojisi
Eğitim Piskolojisi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Bilimine Giriş
Öğretmenlik Uygulaması
Eğitim Psikolojisi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Öğretim Teknolojisi ve Metaryal Tasarımı
Eğitim Psikolojisi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğrenme Psikolojisi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Program Geliştirme
Eğitim Psikolojisi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitim Bilimine Giriş
Topluma Hizmet Uygulamaları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı
Öğretmenlik Uygulaması - II
Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımlar
Öğrenme Psikolojisi
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Bilimine Giriş
Okullarda Gözlem
Öğretmenlik Uygulaması
Program Geliştirme
Okullarda Gözlem
Program Geliştirme ve Öğretim
Program Geliştirme ve Öğretim
Eğitim Bilimine Giriş
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Özel Öğretim Yöntemleri - I
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
Program Geliştirme ve Öğretimi
Program Geliştirme ve Öğrenim
Öğretmenlik Uygulaması - I
Program Geliştirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim Teknolojisi ve Metaryal Tasarımı
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Bilimine Giriş
Öğretim Teknolojileri ve Mat.Tasarımı
İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları
Eğitim Bilimine Giriş
İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları
Özel Öğretim Yöntemleri
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Ölçme ve Değerlendirme
Sınıf Yönetimi
Ölçme ve Değerlendirme
Sınıf Yönetimi
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Öğretim Teknolojileri ve Metaryal Tasarımı
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitim Bilimine Giriş
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
İlköğretimde Program Değerlendirme (Seçmeli)
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim Teknolojileri ve Metaryal Tasarımı
Eğitim Bilimine Giriş
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Ölçme ve Değerlendirme
Program Geliştirme ve Öğrenim
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
İlköğretimde Program Değerlendirme (Seçmeli)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Sınıf Yönetimi
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Türk Eğitim Tarihi
Öğretmenlik Uygulaması
Sınıf Yönetimi
Yönetilen Tezler
2018
2018Yüksek Lisans
İLK VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE BİR MODEL ÖNERİSİ
KOÇ C. (Danışman)
B.ÇEZİK(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN ÖZDÜZENLEMELİ ÖĞRENME DÜZEYLERİ VE AKADEMİK ERTELEME EĞİLİMLERİ
KOÇ C. (Danışman)
D.GAMZE(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE KARŞI ÖZ YETERLİK İNANÇLARI VE ÖĞRETMEN GÜDÜSEL DESTEK ALGILARI
KOÇ C. (Danışman)
F.YILDIZ(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI YÖNELİMLERİ, MATEMATİĞE KARŞI ÖZYETERLİK ALGILARI VE MATEMATİK BAŞARILARI
KOÇ C. (Danışman)
S.KARABAĞ(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Tunceli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin çoklu zeka alanları ile öğrenme stillerinin incelenmesi
KOÇ C. (Danışman)
İ.AYGÜL(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Eğitim fakültesi öğrencilerinin matematik okuryazarlığı özyeterlik inançları ile eleştirel düşünme eğilimleri
KOÇ C. (Danışman)
C.KIRMALI(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İşbirlikli öğrenme ve akran değerlendirmenin akademik başarı, bilişüstü yeti ve yardım davranışlarına etkisi
KOÇ C. (Danışman)
S.KAYA(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (3)
Diğer Yayınlar (3)
2016
20161. Prospective teachers conceptions of teaching and learning and their attitudes towards multicultural education
KOÇ C., KÖYBAŞI F.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.22, ss.2048-2056, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
20142. Views Of University Academic Members And Students On The Absenteeism
ŞİMŞEK A. S., USTA H. G., KOÇ C., UĞURLU C. T.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.136, sa.2014, ss.527-531, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
20123. Faculty of Education Students’xx views on absence Attitudes.
UĞURLU C. T., KOÇ C., USTA H. G., ŞİMŞEK A. S.
Procedia Social Behaviour , cilt.46, ss.3401-3408, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2016
20161. Prospective teachers conceptions of teaching and learning and their attitudes towards multicultural education
KOÇ C., KÖYBAŞI F.
Isnite Conference, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016
2013
20132. Views of University academic members and students on the abseenteism
ŞİMŞEK A. S., H Gonca U. S., KOÇ C., UĞURLU C. T.
5. World Conference on Educational Sciences, 6-8 February, Roma-İtaly., 6 - 08 Şubat 2013, ss.527-531, (Tam Metin Bildiri)