Academic and Administrative Experience

Academic Titles
  • 2023 - Continues Professor

    Sivas Cumhuriyet University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

  • 2020 - 2023 Associate Professor

    Sivas Cumhuriyet University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

  • 2018 - 2019 Associate Professor

    Nigde Omer Halisdemir University, Faculty Of Economıcs And Admınıstratıve Scıences, Department Of Busıness Admınıstratıon

  • 2010 - 2018 Assistant Professor

    Nigde Omer Halisdemir University, Faculty Of Economıcs And Admınıstratıve Scıences, Department Of Busıness Admınıstratıon

  • 2002 - 2010 Research Assistant

    Nigde Omer Halisdemir University, Faculty Of Economıcs And Admınıstratıve Scıences, Department Of Busıness Admınıstratıon

Managerial Experience
  • 2022 - Continues Member of the Senate

    Sivas Cumhuriyet University

  • 2021 - Continues Vice Dean

    Sivas Cumhuriyet University, İletişim Fakültesi

  • 2021 - Continues Faculty Board Member

    Sivas Cumhuriyet University, İletişim Fakültesi

  • 2021 - Continues Head of Department

    Sivas Cumhuriyet University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

  • 2021 - Continues Faculty Management Board Member

    Sivas Cumhuriyet University, İletişim Fakültesi

  • 2021 - Continues Head of Department

    Sivas Cumhuriyet University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

  • 2011 - 2012 Deputy Head of Department

    Nigde Omer Halisdemir University, Faculty Of Economıcs And Admınıstratıve Scıences, Department Of Busıness Admınıstratıon

Non Academic Experience
  • 2002 - Continues Akademisyen (Yrd. Doç. Dr.)

    Niğde Üniversitesi, Akademisyen (Yrd. Doç. Dr.)

Courses
  • Undergraduate Pazarlama İlkeleri

  • Postgraduate Medya Yönetimi ve Planlaması

  • Doctorate KÜRESEL PAZARLAMA YÖNETİMİ

  • Postgraduate Değer Temelli Pazarlama

  • Undergraduate Pazarlama Yönetimi

  • Undergraduate Marka Yönetimi

  • Undergraduate Tüketici Davranışları Sustainable Development

  • Undergraduate Bilimsel Araştırma Yöntemleri

  • Doctorate Tüketici Temelli Marka Değeri

  • Undergraduate Pazarlama İlkeleri