Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer Dersi
Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri
Fen Eğitiminde Güncel Yaklaşımlar
Seminer Dersi
Lisans
Lisans
Özel Öğretim Yöntemleri
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Öğretmenlik Uygulaması
Topluma Hizmet Uygulamaları
Topluma Hizmet Uygulamaları
Özel Öğretim Yöntemleri - I
Fen Eğitiminde Okul Dışı Alanların Kullanılması
Okul Deneyimi
Fen Eğitiminde Okul Dışı Alanların Kullanılması
Öğretmenlik Uygulaması
Fen Kavramlarının Deneysel Etk.Yapılandırılması
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Öğretmenlik Uygulaması
Fen Eğitimi
Fen Eğitimi
Fen Kavramlarının Deneysel Etk.Yapılandırılması
Okul Deneyimi
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Öğretmenlik Uygulaması
Özel Öğretim Yöntemleri - I
Bitirme Ödevi / Tezi
Fen - Teknoloji Programı ve Planlama
Fen - Teknoloji Programı ve Planlama
Topluma Hizmet Uygulaması
Fen Öğretimi Lab. Uygulamaları - I
Topluma Hizmet Uygulaması
Fen-Teknoloji Programı ve Planlama
Özel Öğretim Yöntemleri - I
Fen ve Teknoloji Öğretimi - II
Fen ve Teknoloji Öğretimi - II
Öğretmenlik Uygulaması
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Fen Bilgisi Öğretimi II
Erken Çocukluk Eğitimi
Fen ve Teknoloji Öğretimi - I
Fen Bilgisi Lab.
Fen ve Teknoloji Öğretimi - I
Öğretmenlik Uygulaması
Okul Deneyimi II
Fen Bilimleri Öğretimi
Özel Öğretim Yöntemleri - I
Topluma Hizmet Uygulamaları
Özel Öğretim Yöntemleri - I
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Fen Bilgisi Öğretimi I
Fen Bilgisi Öğretimi I
Topluma Hizmet Uygulamaları
İnsan İlişkileri ve İletişim
Erken Çocukluk Eğitimi
İnsan İlişkileri ve İletişim
Okul Deneyimi I
OÖ. Fen Öğretimi
Fen Bilimleri Öğretimi
Fen ve Teknoloji Lab. Uyg. II
Fen ve Teknoloji Lab. Uyg. II
Fen Bilgisi Öğretimi II
Okul Deneyimi I
Fen ve Teknoloji Lab. Uyg. I
Bitirme Ödevi/Tezi
Okul Deneyimi II
Fen ve Teknoloji Lab. Uyg. I
OÖ. Fen Öğretimi
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Fen Teknoloji Ve Toplum
Makaleler
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (6)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (1)
2016
20161. Bridging the Gap between Teachers and Curriculum Reform Teachers Opinions on the Effects of In Service Training Course
YILDIZ FEYZİOĞLU E., TATAR N., BULDUR S., AYDOĞDU B.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.24, sa.4, ss.1965-1982, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
20142. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Dayalı Eğitime Yönelik Algıları Bilimsel Araştırmanın İlkeleri Ölçeği
TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., BULDUR S., AYDOĞDU B.
On Dokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.33, sa.2, ss.577-592, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
20133. The Effect of Computer-Assisted Learning Integrated with Metacognitive Prompts on Students' Affective Skills
TATAR N., AKPINAR E., YILDIZ FEYZİOĞLU E.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.22, sa.5, ss.764-779, 2013 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2013
20134. Monitoring students' goal setting and metacognitive knowledge in technology-enhanced learning with metacognitive prompts
YILDIZ FEYZİOĞLU E., AKPINAR E., TATAR N.
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
, cilt.29, sa.3, ss.616-625, 2013 (SSCI)
2013
20135. IMPROVING PRESERVICE SCIENCE TEACHERS' SELF-EFFICACY ABOUT THE USE OF ALTERNATIVE ASSESSMENT: IMPLICATION FOR THEORY AND PRACTICE
TATAR N., BULDUR S.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.12, sa.4, ss.452-464, 2013 (SSCI)
2012
20126. Pre-Service Science Teachers' Mental Models about Science Teaching
TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., Buldur S., AKPINAR E.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.12, sa.4, ss.2934-2940, 2012 (SSCI)
2012
20127. An Analysis of the Activities in Elementary Science and Technology Textbooks according to Science Process Skills and Structural Characteristics
YILDIZ FEYZİOĞLU E., TATAR N.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.37, sa.164, ss.108-125, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2012
20128. İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi
AYDOĞDU B., TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., BULDUR S.
Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.292-311, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
20129. INQUIRY-BASED SCIENCE LABORATORIES: AN ANALYSIS OF PRESERVICE TEACHERS' BELIEFS ABOUT LEARNING SCIENCE THROUGH INQUIRY AND THEIR PERFORMANCES
Tatar N.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.11, sa.3, ss.248-266, 2012 (SSCI)
2011
201110. Development of self-efficacy towards using alternative assessment scale
BULDUR S., TATAR N.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, cilt.12, sa.3, ss.485-495, 2011 (SSCI)
2009
200911. Science Teachers Level of Using Alternative Assessment and Their Perceptions
BULDUR S., TATAR N.
Contemporary science education research: learning and assessment , ss.395-405, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2014
20141. Fen ve Teknoloj Dersi Öğretmenlerinin Katıldıkları Hizmet içi Eğitimin Sınıf İçi Uygulamalarına Yansıması
TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., AYDOĞDU B., BULDUR S.
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2011
20112. The Effect of In Service Training on Classroom Implementations of Science Teachers Reflections from Students Perspective
TATAR N., AYDOĞDU B., YILDIZ FEYZİOĞLU E., BULDUR S., YASAK E.
World Conference On New Trends In Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2010
20103. Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarının Etkili Kullanımına Yönelik Görüşleri
BULDUR S., TATAR N.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
20104. THE EFFECTS OF EDUCATIONAL SOFTWARE INTEGRATED WITH METACOGNITIVE PROMPTS ON PRIMARY STUDENTS' ACHIEVEMENT AND METACOGNITION
Yildiz E., TATAR N., Akpinar E., Ergin O.
2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, ss.6582-6588, (Tam Metin Bildiri)
2009
20095. Science Teachers Level of Using Alternative Assessment and Their Perceptions
BULDUR S., TATAR N.
European Science Education Research Association( ESERA) 2009, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)