TÜBİTAK Projesi, 2024 - 2025
Etkinlik Adı: Geleneksel Oyunlarımız Etkinliğin Amacı: Geleneksel oyunların
sürdürülebilirliğinin sağlanması,
çocuk ve yetişkinler arası etkileşimin artırılması, çocukların eğlenceli fiziksel
aktivitelerle sağlığının desteklenmesi Etkinlik Hedef Kitlesi: (Etkinliği birlikte gerçekleştireceğiniz hedef kitleyi
seçiniz. Etkinlik kazanımına göre birden fazla hedef kitle seçilebilir.) *Anaokulu
*İlkokul *Ortaokul *Lise
*Üniversite-Genel Halk
*Özel eğitim
Etkinlik Süresi (Bir Uygulama
Süresi-Dakika): 30
dakika (katılımcıların ilgisine göre daha kısa ve uzun sürelerle farklı
oyunlarda vakit geçirme imkanları olacaktır) Günde kaç kez tekrarlanacaktır: Atölye lideri ve
rehberinin katılımıyla günde 8 kez grup oluşturarak oyunlara davet şeklinde
tekrarlanacaktır (Katılımcıların ilgisine göre gün boyu lider-rehber
gerektirmeyen farklı oyunlarla devam edilebilecektir. Örneğin, isteyen
katılımcılar bireysel veya küçük gruplar halinde ip atlayabilir, hulahop
çevirebilir) |