Karabük Bilim Şenliği; Emeğin Başkenti Bilimle Buluşuyor-3


Creative Commons License

Keser H.

TÜBİTAK Projesi, 2024 - 2025

  • Proje Türü: TÜBİTAK Projesi
  • Başlama Tarihi: Mayıs 2024
  • Bitiş Tarihi: Eylül 2025

Proje Özeti


Etkinlik Adı: Geleneksel Oyunlarımız

Etkinliğin Amacı: Geleneksel oyunların sürdürülebilirliğinin sağlanması, çocuk ve yetişkinler arası etkileşimin artırılması, çocukların eğlenceli fiziksel aktivitelerle sağlığının desteklenmesi

Etkinlik Hedef Kitlesi: (Etkinliği birlikte gerçekleştireceğiniz hedef kitleyi seçiniz. Etkinlik kazanımına göre birden fazla hedef kitle seçilebilir.)

*Anaokulu       *İlkokul      *Ortaokul   *Lise      *Üniversite-Genel Halk         *Özel eğitim

 

Etkinlik Süresi (Bir Uygulama Süresi-Dakika): 30 dakika (katılımcıların ilgisine göre daha kısa ve uzun sürelerle farklı oyunlarda vakit geçirme imkanları olacaktır)

     Günde kaç kez tekrarlanacaktır: Atölye lideri ve rehberinin katılımıyla günde 8 kez grup oluşturarak oyunlara davet şeklinde tekrarlanacaktır (Katılımcıların ilgisine göre gün boyu lider-rehber gerektirmeyen farklı oyunlarla devam edilebilecektir. Örneğin, isteyen katılımcılar bireysel veya küçük gruplar halinde ip atlayabilir, hulahop çevirebilir)