Atıf İçin Kopyala
KİTAPCI O., DÖRTYOL İ. T., Yaman Z., GÜLMEZ M.
MANAGEMENT RESEARCH REVIEW, cilt.36, sa.3, ss.239-255, 2013 (ESCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
36
Sayı:
3
-
Basım Tarihi:
2013
-
Doi Numarası:
10.1108/01409171311306391
-
Dergi Adı:
MANAGEMENT RESEARCH REVIEW
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus
-
Sayfa Sayıları:
ss.239-255
-
Anahtar Kelimeler:
Service quality dimensions, Customer satisfaction, Customer loyalty, Supermarkets, Turkey, WORD-OF-MOUTH, BEHAVIORAL INTENTIONS, CONSUMER PERCEPTIONS, SATISFACTION, EXPECTATIONS, MODEL
-
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Adresli:
Hayır
Özet
Purpose - The aim of this study is to determine the paths between the five SERVQUAL dimensions, customer satisfaction and customer loyalty.