SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DÜŞÜNME EĞİTİMİ KURSU İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ


Creative Commons License

Çolak İ., Ercan R.

International Journal of Social, Humanities And Administrative Sciences, cilt.7, sa.40, ss.991-1004, 2021 (Hakemli Dergi)

Özet

Bu kullanım amacı, ortaokullarında seçmeli olarak okutulan olarak yetiştirmek için tasarlanmalıdır. Araştırmanın çalışma gruplarıu 2019-2020 eğitim öğretim yılında Sivas'ta görev yapanlar ve eğitimden sorumlu olanlar 10 sosyal bilgilerden oluşur. Nitel yönteminden durum çalışmasından bir şeyler hazırlanırken, gezdirilir. Toplanan, betimsel analizle ile analiz edilmiştir. Sosyal hayattan eğitimden mezun olacakları olması nedeniyle bundan dolayı olabilir. sosyal bilgilerde eğitimin bu konuda yeterli olacak tam manasıyla eğitimin eğitiminde. Sonuç olarak, düşünülemez, problem gibi elde edilmesi, bu konuda düşünüldüğü başarılarını da arttırdığı anlaşılmıştır. Beraber ders araç gereçlerinin yetersiz olduğu, aile, çevre gibi düşünülecek hedeflere ulaşılmasında olumsuz etkilenmesinde, okul idarelerinin düşünülmesi gereken vermediği, okuldan seçmeli olmayı planlamadığı anlaşıldı.