BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ ve PAZARLAMA


Özkaynar K., Yolcu T.

Pazarlamanın Blok Zincir Deneyimi BLOCKCHAIN, Süreyya Karsu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-14, 2022

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2022
  • Yayınevi: Nobel Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.1-14
  • Editörler: Süreyya Karsu, Editör
  • Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Pazarlama biliminin fırsat ve güçlü yönleri arasında yer alan şeffaflık ilkesi, güven eksenli iletişim süreci ve paylaşımcı yapısı, blok zincir teknolojisinin kayıt değişmezliği/silinmezliği temelli sorumluluğu dağıtan açık sistemi, kümülatif bilgi gücü ve paylaşımcı niteliği ile bütünleşir özelliktedir. Bu eserde pazarlama bilimi ve blok zincir teknolojisinin dijital fırsatlar ve güçlü yönlerden oluşan ortak alanları, yenilikçi okuyucuların dikkatine sunulmuştur.

Pazarlama biliminin fırsat ve güçlü yönleri arasında yer alan şeffaflık ilkesi, güven eksenli iletişim süreci ve paylaşımcı yapısı, blok zincir teknolojisinin kayıt değişmezliği/silinmezliği temelli sorumluluğu dağıtan açık sistemi, kümülatif bilgi gücü ve paylaşımcı niteliği ile bütünleşir özelliktedir. Bu eserde pazarlama bilimi ve blok zincir teknolojisinin dijital fırsatlar ve güçlü yönlerden oluşan ortak alanları, yenilikçi okuyucuların dikkatine sunulmuştur.