Mbilim, cilt.6, sa.25, ss.2-5, 2023 (Hakemli Dergi)
Bu makale, rekabetçi bir işgücü piyasasında yenilikçi ürün
ve hizmetleri teşvik etme yöntemlerinden biri olarak sosyal medyanın rolünü ve
yerini ortaya çıkarmada yeni bilgi teknolojisi türlerini tanımlama sorununa ayrılmıştır;
yenilikçi ürünler, onlar için tüketici talebi oluşturmaktır. Bu nedenle, bu
durumda, doğası gereği öncelikle bilgilendirici olan yöntemler tercih edilir.
Burada, kullanımlarının nihai amacının, tüketicilerin
gözünde bir ürün veya hizmetin en eksiksiz bilgi imajını yaratmak olduğu
anlaşılmalıdır. Ayrıca bu yönüyle yeni bir yönetim aracı haline gelen
“Benchmarking”e özel bir misyon yüklenmiştir. Kıyaslama da sürekli arama ve
bunlardan en doğru olanın her zaman ve her yerde uygulanması anlamına gelir.
Bilimsel bir bakış açısıyla kıyaslama, iş için bir rehber, bir yazılım
belirleyici ve standart bir savunucudur. Bu bağlamda, yeni bilgi teknolojileri
yardımıyla yenilikçi ürünlerin pazara sunulmasındaki ana faktörlerin ve
zorlukların belirlenmesi esas amaçlardan birisidir.
Bu makalenin amacı sosyal medyayı geleneksel medya ile
karşılaştırarak, kıyaslama yapmak ve insanlara doğru bilgiyi sunmak için en
doğru yöntemleri tespit etmektir. Sonuç olarak makalede, bilgi teknolojisi çağında
yenilikçi ürünlerin yeni türler yardımıyla tanıtılmasının ana biçimleri ve
yöntemleri incelenmiştir. Bu çalışmada en popüler küresel sosyal medya
adlandırılmış ve tespit edilmiş ve bu kanal üzerinden mal ve hizmetlerin
tanıtımının inovasyonu teşvik etmek için en başarılı örnekleri ayrıntılı olarak
ele alınmıştır. Makale de Sosyal Medya Pazarlama (SMM) ve Sosyal Medya
Optimizasyonu (SMO) teknolojilerini yenilikçi bir ürünü piyasaya sürmek için
bir araç olarak kullanmanın temel olasılıkları ayrıntılı olarak ele alınmış ve
tanımlanmıştır.
Abstract
This article did not comply with the problem of
identifying new types of information technology
in revealing the role and place of social media
as one of the methods of promoting products
and services for the average use of power; Use
products are generating demand for use for them.
Therefore, in this case, the primarily informative
one, which should be available, is preferable.
Here it should be understood that the ultimate
purpose of their use forms the most complete
informational image of a product or service in the
eyes of consumers. In addition, a special mission
has been assigned to “Benchmarking”, which has
come to a new management tool with this aspect.
Benchmarking also means constant search and
the best of them, always and everywhere. From
a scientific point of view, non-comparison is a
guide to business, a software use, and a standard
advocate. In this context, the main purpose is
to target the main cuts and costs in the market
owners who carry out the usage uses of new
information technologies.
The purpose of this article is to compare
social media with traditional media, to make
comparisons and to identify the most accurate
methods to present the right consumer to people.
In conclusion, the article considers the main form
and methods of introducing new species, carried
out by the process of knowledge development.
It has been mediated and identified as the most
popular global social, and the most successful
explanations of the delivery of goods and services
through this channel to stimulate innovation
are discussed in detail. In the article, the main
components of Marketing through social media
and the use of social media as a tool for the launch
of technological and other products through
Optimum use are discussed and examined in
detail.