SPOR İŞLETMESİ MÜŞTERİLERİNİN HİZMET KALİTESİNE YÖNELİK BEKLENTİLERİ İLE BU BEKLENTİLERİNİN KARŞILANMA DURUMLARININ İNCELENMESİ: SİVAS İLİNDEKİ SPOR İŞLETMECİLİĞİ SEKTÖRÜNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA


FİŞNE M., GÜL M., SÖNMEZ A.

11. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Konya, Türkiye, 10 Mayıs 2012, ss.146-148

  • Yayın Türü: Bildiri / Tam Metin Bildiri
  • Basıldığı Şehir: Konya
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Sayfa Sayıları: ss.146-148
  • Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Adresli: Evet